TvitážGůgl PlusJůtůpSave the Ring

 

 

Nějakej ten stream

Já na Twitchi :)

Každou neděli ve 20:00 závod na RGPL

by acls us

Nejnovější komentáře

Náhodnej vobrázek

395513_372425196109001_209653409052848_1380118_1175681174_n.png

Odkazy

RGPL - online rFactor liga

TOPlist

altPomalu, ale jistě se to blíží. Šampionát GT3 nám skončil (huráááá) a my se blížíme k další sezóně Porsche Supercupu. Těším se jako malý kluk alt. Nějak mi už tento mod přirostl k srdci. S Poršátkem jsem jel svůj druhý závod online v sezóne 2009/2010 (po tom, co mi při BTCC v Macau před startem padnul internet), navíc ta sezóna byla celkem vydařená, i když se mi nijak zvlášť nedařilo alt.

Add a comment

Číst dál: Kecy před startem poršátek

altJednoduše by se dalo říct, že vznikla náhodou alt. Já to ale trošku rozvedu, protože kdybych chtěl napsat tři slova, tak to fláknu na Twitter a nebudu tim zasírat web. 

Add a comment

Číst dál: Jak vznikla Touring Series?

RGPL byla dřív fajn liga (neřikám, že teď není), kde jezdili lidi, kteří to s online závoděním mysleli vážně a hlavně se na trati chovali ohleduplně, respektovali soupeře. Bohužel časy se mění, staří členové odcházejí a noví přicházejí. Někteří vydrží déle, někteří kratší dobu, někteří už zůstanou... Bohužel se najdou i takoví, kteří nejspíš jezdí proto, aby si honili ego a aby ostatním co nejvíc uškodili. A ti se poněkud množí. I když někteří už odpadli, někteří se stále drží a závody kazí dál. A dál, a dál, a dál... Máme tady nejmenovaný případ, který spustě lidí pije krev už možná dva roky (v Touring Series už ne, po mnoha trestech jsem ho byl nucen vyhodit, i když jsem to dělal nerad). Ustavičně porušoval pravidla a kolize s ním byly na denním pořádku. Ani chovat se neumí, i když to se týká všech, koho se týká i tento článek. No a pak je tady nejmenovaný případ jménem Emce. Podle údajů v zóně je mu myslím nějakých padesát, chová se ale hůř, než pětileté děcko. Na každého slovně útočí, je extrémně nebezpečný a nedokáže uznat vlastní chybu. Nikdy jsem ho neměl nijak v lásce, ale po tom, co mi provedl dnes, u mě klesl na samé dno... A možná ještě hloub. Oprávněně jsem měl obavy z toho, že startuje jen několik málo pozic za mnou. Snažil jsem se po startu držet vzadu a vyhnout se tak kolizím, Když jsem viděl, že kolem mě nikdo není, přejel sem v T1 do stopy, bohužel pan dokonalý na to nestil zareagovat, i když byl tou dobou nějakých 100 - 150 metrů za mnou a prostě to do mě narval. Mě se nic nestalo, on zůstal bez křídla... Fajn, stane se, snad si dá příště pozor... Leda hovno.

Add a comment

Číst dál: Lidi, co nepatří na trať

Nuda, otrávenost tím, co se jezdí a hlavně potřeba to vyhnat z hlavy na nějaké jiné místo, kde mě to nebude s.... štvát. To jsou hlavní důvody, proč jsem se rozhodl napsat tento paskvilní článek. Trénink je velice důležitá součást jak reálného, tak i virtuálního závodění. Pouze při tréninku lze poznat trať, naučit se brzdné body a mimo jiné nastavit správně auto. Potřeba intenzity tréninku je však individuální. Někdo má vrozený talent a nemusí před závodem nakroužit tolik, někdo má talentu méně a všechno, každou pozici, každý bodík si musí tvrdě vydřít. Já patřím do té druhé skupiny. Samozřejmě i já někdy toho tréninku nepotřebuju až tolik, stává se, že mi sedne trať i auto a navíc oboje dokonale znám, i když v těch případech trénuju nejvíc, protože mě to prostě baví.

Add a comment

Číst dál: Moje trénování netrénování

altOpět mě od toho odrazovali (tedy hlavně jeden člověk) a opět jsem neposlechl. Další sezónu Porsche Supercupu pojedu opět s téměř stejným skinem pouze s drobnými změnami.

Add a comment

Číst dál: Do nové sezóny se staronovým skinem