TvitážGůgl PlusJůtůpSave the Ring

 

 

Nějakej ten stream

Já na Twitchi :)

Každou neděli ve 20:00 závod na RGPL

by acls us

Nejnovější komentáře

Náhodnej vobrázek

423135_356317934390343_153018101386995_1162732_1655102712_n.png

Odkazy

RGPL - online rFactor liga

TOPlist

Zdravím všechny z Georgie. Na Indycar Series jsem se hodně těšil, o to více, že se má jezdit jenom na oválehc, kde mi to většinou jde. Vždyť před rokem jsem v Jacksonvillu patřil k nejrychlejším (bohužel jsem do závdu zvolil špatný set a předvedl jsem ukázkovou vatru), v Indianapolisu jsem si vyjel svůj nejlepší výsledek, třetí místo, ovšem hlavně díky vatrovníkovi Jimmymu, jehož motor se odebral do věčných lovišť v posledním kole z prvního místa, no a letos jsem také v Indianapolisu dokázal velmi rychle dotáhnout čelo závodu a až do pádu serveru jsem vedl závod.

V oficiálních závodech letošní sezóny to ale tak růžové nebylo. Málo jsem trénoval, takže jsem nemohl vyladit dokonalý setup a nebyl jsem schopný jezdit téměř vůbec bez kontaktů se zdmi. Výsledek? Pět z pěti závodů jsem nedokončil. To mě ale konečně nakoplo a na závod v Georgii jsem se přpravil opravdu důkladně. Během čtyř dnů jsem v rámci tréninků najezdil přes 800 kol, z toho tři dny jsem ladil auto. A vyplatilo se.
Do kvalifikace jsem nastoupil s velmi optimistickou náladou, můj kvalifikační setup patřil mezi nejrychlejší v poli, a tak jsem si věřil na umístění hodně vepředu. Moje první zajeté kolo s hodnotou 24,102 se podařilo překonat pouze Udrimu, Jimmyu a Regovi. Drhé kolo (23,998) již jasně rozhodlo, byl jsem totiž jediný, kdo dokázal v kvalifikaci zajet kolo pod 24 vteřin.

Vědomí, že startuji z pole position, dokázalo s ohledem na předchozí závody, a hlavně na loňský závod v Texasu, kde jsem měl také PP, velmi rychle nahradit optimismus pesimismem. Nakonec jsem ale přece jenom nic nepos... kazil, zaváděcí kolo proběhlo překvapivě v klidu a i po letmém startu jsem si až do poloviny třetího kola dokázal udržet první pozici. Pak mě ale v zatáčce šílenou rychlostí podjel Udri a čekaly mě nejlepší a nejnapínavější souboje v mém životě. Zatímco jsem si několikrát vyměnil pozici s Regem, dotáhla se na nás skupinka dalších tří aut, která rychle ujížděla ostatním. V jejím čele byl Rehous, za ním Nvidia a z posledního místa startující Jimmy. A od šestého kola začala ta pravá zábava, když se obě skupinky začaly promíchávat. Pětadvacáté kolo a pořád jsme jeli spolu, do toho se přimotali jezdci o kolo zpět. Jako první se po kontaktu s Udrim propadl Rehous, když se musel s poškozeným autem odporoučet k mechanikům. Udri s Regem se poněkud odtrhli a já jsme pronásledoval Jimmyho s Vidim. Ti mi ale také ujížděli, a já jsem pomalu nabíral ztrátu na páté pozici. V 49. kole jsem již pod umělým osvětlením zajížděl k mechanikům na první plánovanou zastávku. Všichni z čela mi mezitím nadělili kolo ztráty, ale to mi nevadilo, věděl jsem, že budou muset do boxů také a přinejmenším jejich náskok stáhnu. Byl jsem hodně překvapený, když jsem zjistil, že po svých zastávkách zůstali Rego a Jimmy několik sekund za mnou. Po závodě jsem se dozvěděl, že se oběma povedlo v boxech udělat hodiny. Dlouho jsem kroužil na třetí pozici, Rego s Jimmym mě ale postupně stahovali. Brzo odpadl Nvidia, což pro mě znamenalo posun na druhou pozici. Kolem 85. kola jsem již oba Mercedesy viděl v zrcátkách, a jak se chytli mého vzduchového pytle, blížili se čím dál rychleji. V 95. kole se celkem snadno dostali přede mě, ale já jsem se nechtěl vzdát až tak snadno. Na Rega jsem neměl, ale před Jimmyho se mi povedlo dostat celkem snadno.V 98. kole jsem jel o několik centimetrů před ním, a v nájezdu do zatáčky jsem sjel trochu více k vnitřku, skoro až do jeho stopy. Jimmy samozřejmě uhnul mírně k vnitřku, najel ale na čáru, ta ho doslova nakopla, lehce mě ťuknul a skončil ve zdi. Bohužel to odnesl motor. Já jsem ale mohl bez problémů pokračovat dál. V 99. kole zamířil Rego podruhé k mechanikům a já jsem ho o kolo později násedoval. Na trať jsem se vrátil na čtvrté pozici, ale opět před Regem, a jelikož přede mnou jedoucí Tomisumi a Qball byli v boxech teprve jednou, opět jsem na zastávce vydělal. Jako první zajel do boxů Tomisumi a Qball ho po chvilce následoval. Ve 110. kole mi patřila druhá pozice, děsil mě ale Rego, který mě sice pomalu, ale jistě stahoval. Na konci 122. kola mě na první pozici jedoucí Udri předjel o kolo, čehož jsem plně využil. Zavěsil jsem se za něj do pytle, na jedno kolo jsem dokonce zapnul boost 2, a Regovi jsem tak ujel skoro o vteřinu.Udri mi ale časem ujel (chuligán) a Rego mě opět začal stahovat. Už jsem se začínal bát, ale nakonec mě nestáhnul natolik, aby se mohl byť jen pokusit na mě zaútočit, a navíc mu v posledním kole došlo palivo. Nabral velkou ztrátu, ale i tak mu to stačilo na třetí místo. No a já jsem po úmorných 150 kolech dojel na druhé pozici, dojel jsem si tak pro svůj nejlepší výsledek v RGPL a navíc jsem si odvezl 8 bodů za pozici a jeden bod za dokončení závodu.
Už dlouho, možná dokonce nikdy, jsem si žádný závod tak neužil. A že jich bylo. Jenom v RGPL určitě přes 80, celkem možná i kolem 200. Děkuju všem, kdo se tohoto fantastického závodu zúčastnili, hlavně Regovi, Jimmyu a Vidimu. Byli jste skvělí a doufám, že něco podobného zažiju i příště. Gratulace patří vítězi závodu Udrimu, který jel jako vítr, doslova letěl a celému poli včetne mě dokázal nadělit kolo ztráty, no a také třetímu Regovi, který by mě, nebýt mého obrovského štěstí, které mě provázelo celým tímto závodem, určitě posunul na třetí místo. Tak ještě jednou díky všem a těším se na další závod, který bude... no vlastně nevím kde, ale to je celkem jedno xixi