TvitážGůgl PlusJůtůpSave the Ring

 

 

Nějakej ten stream

Já na Twitchi :)

Každou neděli ve 20:00 závod na RGPL

by acls us

Nejnovější komentáře

Náhodnej vobrázek

nějakej-dlouhej.png

Odkazy

RGPL - online rFactor liga

TOPlist

   Zdravím všechny fanoušky motoristického sportu, a toho virtuálního obzvlášť, zase po týdnu z Ameriky. Tentokrát to asi bude trochu stručnější než obvykle - není moc o čem psát. I když samozřejmě nezaručuju, že se nerozepíšu, jak jste mohli několikrát vidět, jsem schopný napsat hodně slov o ničem... Až mě to občas aamotného děsí. na Las Vegas jsem se celkem těšil. Po Iowě a Poconu to byl konečně zase normální ovál, kde stačilo dát cihlu na plyn a občas lehce korigovat směr volantem (no dobře, zas až takjednoduché to nebylo, ale jinak prostě klasika). Na jednu stranu jsem doufal, že se se sezónou rozloučíme aspoň trochu důstojně, na tu druhou jsem ale vůbec nepočítal s tím, že by to mohlo vyjít, že bychom se dočkali nějaké vyšší účasti. Více než tři účastníky jsem nečekal a to se také vyplnilo.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Las Vegas

   Zdravím všechny příznivce motoristického sportu, a toho virtuálního obzvlášť, zase po delší době z té krajiny za velkou louží. Minule jste si od mých tiskovek mohli odpočinout, ale nebojte, vynahradím vám to :). Sezóna se už chýlí ke konci (po dnešku nám zbývá poslední podnik v Las Vegas) a karty jsou již nejspíš rozdány, nejspíš už se nic moc nezmění. I tak jsem se ale na podnik v Poconu (doteď jsem netušil, že něco takového existuje) snažil co nejlépe připravit. No dobře, moje příprava se vrátila do normálu, neboli zase spočívala hlavně v ukecávání se k přípravě (nečekaně). Na trať jsem vyjel před závodem asi dvakrát, už aninevím, jestli to byl pátek nebo sobota, ale to bylo jen na chvíli, abych vůbec zjistil, co je to za trať a jestli se mi bude líbit (moc se nelíbila, možná proto jsme z ní utekl tak rychle). Tento "trénink" mi stačil k tomu, abych zjistil, že mi bude stačit pouze lehce upravený setup z Kalifornie. Pak jsem na trať vyjel až v neděli, nejprve odpoledne, ale to bylo zase jen na chvíli, a pak až před závodem, kde jsem se konečně dostal i k "ladění" (rozumněj zvedání přítlaku postupně až na 2 - 4). Setup jsem sice rozesílal, ale jaksi měl každý jinou vývojovou verzi podle toho, jak přišel, takže Jimmy měl tu úplně první s nižším přítlakem a Berri už měl možná tu, s kterou jsem jel i já v závodě. Pak přišel ještě Rellum, ale ten ani nevím, s čím jel. Jestli jsem si zde byl něčím opravdu jistý, byl to fakt, že se mi ani trochu nelíbí opotřebení pneumatik, které se skoro přiblížilo hodnotám ve formuli 1. Poprvé (když nepočítám úvodní závod v Kalifornii, kde se jelo celých 60 minut) jsem plánoval hned dvě zastávky v boxech, a to jsem si ani nebyl jistý, jestli příliš nesedřu gumy v soubojích a nepojedu dokonce třikrát. Rozhodně jsem také nepočítal s tím, že by se mi mohlo zadařit, trať mi už podle mapy moc nesedla, i tak jsem ale možná i díky rozdílnému nastavení jezdil celkem rychle. Vyšší přítlak se opravdu vyplatil, zatáčky měly hodně malý poloměr, naštěstí měl ovál tvar trojúhelníka, a tak nebyly až tolik utažené, i tak ale často dávaly dost zabrat a nešlo je projet na plný plyn.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Pocono