TvitážGůgl PlusJůtůpSave the Ring

 

 

Nějakej ten stream

Já na Twitchi :)

Každou neděli ve 20:00 závod na RGPL

by acls us

Nejnovější komentáře

Náhodnej vobrázek

Přeji-si-480x687.png

Odkazy

RGPL - online rFactor liga

TOPlist

Zdravím všechny z Georgie. Na Indycar Series jsem se hodně těšil, o to více, že se má jezdit jenom na oválehc, kde mi to většinou jde. Vždyť před rokem jsem v Jacksonvillu patřil k nejrychlejším (bohužel jsem do závdu zvolil špatný set a předvedl jsem ukázkovou vatru), v Indianapolisu jsem si vyjel svůj nejlepší výsledek, třetí místo, ovšem hlavně díky vatrovníkovi Jimmymu, jehož motor se odebral do věčných lovišť v posledním kole z prvního místa, no a letos jsem také v Indianapolisu dokázal velmi rychle dotáhnout čelo závodu a až do pádu serveru jsem vedl závod.

V oficiálních závodech letošní sezóny to ale tak růžové nebylo. Málo jsem trénoval, takže jsem nemohl vyladit dokonalý setup a nebyl jsem schopný jezdit téměř vůbec bez kontaktů se zdmi. Výsledek? Pět z pěti závodů jsem nedokončil. To mě ale konečně nakoplo a na závod v Georgii jsem se přpravil opravdu důkladně. Během čtyř dnů jsem v rámci tréninků najezdil přes 800 kol, z toho tři dny jsem ladil auto. A vyplatilo se.
Do kvalifikace jsem nastoupil s velmi optimistickou náladou, můj kvalifikační setup patřil mezi nejrychlejší v poli, a tak jsem si věřil na umístění hodně vepředu. Moje první zajeté kolo s hodnotou 24,102 se podařilo překonat pouze Udrimu, Jimmyu a Regovi. Drhé kolo (23,998) již jasně rozhodlo, byl jsem totiž jediný, kdo dokázal v kvalifikaci zajet kolo pod 24 vteřin.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2011 - Georgia

Indianapolis - jedna z největších legend motorsportu. V trénincích jsem tady ani náhodou nepatřil k nejrychlejším, narozdíl od Jacksonvillu, nevím proč, asi to má moc zatáček ;) Kvalifikace: Najel jsem asi 10 kol, žádné z nich však nestačilo na lepší než osmou pozici na startu. Závod: Po startu jsem několik kol bojoval s Kirelem, no z jeho strany to nebylo zrovna v rukavičkách, ale plně jsem se soustředil na jízdu a tak jsem to nějak zvládnul bez poškození auta :) . Pak jsem se dostal definitivně před něj a dokonce se mi i povedlu mu ujet. Pak jsem si všimnul, že se zastavil někde v poslední zatáčce.
Když jsem k němu dojel, měl jsem co dělat, protože odstavil auto uprostřed tratě. Vyhnul jsem se mu, ale za cenu kontaktu se zdí, kvůli čemuž jsem pak jezdil asi o 10 km/h pomaleji. Po prvních pit stopech jsem bojoval s týmovým kolegou Vidim skoro až do druhých zastávek o třetí místo. Protože jsem byl ale pomalejší, zůstal jsem na čtrvtém místě a postupem času jsem se propadl až na páté. Marko, který byl přede mnou, ale nakonec odpadl a já jsem jezdil na čtvrtém místě. Na bednu jsem neměl šanci, protože jsem moc ztrácel na ostatní a bál jsem se, že se přeze mě dostane i Virus, který mě pomalu stahoval. Pak ale Jimmymu v posledním kole shořel motor, na první místo se dostal Rego, na druhé Nvidia a já můžu slavit první bednu v RGPL. Děkuju všem za super závod a těším se někdy příště.

Add a comment

První závod se mi vůbec nevyvedl, dojel jsem poslední, což pro mě ale znamenalo start z pole position. O vedení jsem ale přišel hned ve druhé zatáčce, kdy jsem se propadl na páté místo. Neboli poslední, protože Radkovi poněkud nevyšel start z pitu. No tak jsem se pokoušel držet krok s ostatními, ale nešlo to, kromě toho, že jsme byl v poli nejpomalejší, dělal jsem i hodně chyb. Něco po půlce závodu zajel Briggus na neplánovaný pit stop, a já jsem se posunul na jeho čtvrté místo. Po hodně dlouhé době jsem byl konečně před ním, i když ne svojí zásluhou. Když dvě kola před koncem odstoupil i Hans z druhého místa, posunul jsem na bednu, ale bylo to těsné, jelikož jsme měl ztrátu jednoho kola, a kdyby skončil o kolo déle, už by mi to nevyšlo. Ale jsem spokojený, už ani nevím, kdy jsem byl naposledy na bedně.

Add a comment

Hned týden po závodu Porsche Supercup v japonské Suzuce se jely na stejné trati formule nippon. Na tento závod jsem se vůbec netěšil, v trénincích se mi nikdy nepodařilo zajet ani jedno rychlé kolo. Kvalifikaci jsem radši nejel, jenom bych se motal ostatním do cesty...
Závod: Zdálo se mi, že zaváděcí kolo probíhá v klidu, ale na rovince před zatáčkou 130R se mi povedlo ulomit přední křídlo, což mě odsoudilo ke startu zboxu. Přede mnou již stál v pit lane Bronco, který dostal start z boxu za trest. Opravdu mě nebavilo čekat na zelenou, ale nakonec tam naskočila a Bronco i já jsme mohli odstartovat. Snažil jsem se jet opatrně, ale to se mi nepovedlo a opět se mi stala osudná rovinka před 130R, kde jsem neudržel auto na silnici, narazil zadkem prudce do zdi a tím zničil převodovku. Nakonec dojelo 8 lidí z 15. Gratuluju vidiovi k vítezství, rehimu ke druhému i SEPTIKOVI ke třetímu místu, ale i všem kteří dojeli, za což je celkem obdivuju. 

Add a comment

Na japonský závod Porsche Supercup jsem se moc netěšil. V trénincích jsem jezdil čím dál hůř a v neděli jsem nebyl schopný zajet ani jedno měřěné kolo... Byl jsem na tom podobně jako Virus, který přes týden vůbec netrénoval.
Kvalifikace: Čtyřikrát jsem vyjel na trať ale nikdy se mi nepovedlo odkroužit ani půl kola. Na roštu mi připadla 14. pozice před Virusem.
Závod: Už v zaváděcím kole jsem značně poškodil auto, ale nechtěl jsem startovat z boxu a tak jsem yajel na rošt riskl start v poli. Jak se auto nedalo ovládat, ztratil jsem v prvním kole hodně času a na jeho konci jsem zajel do boxu. Oprava trvala 13 vteřin. Opravdu jsem neměl na to, abych se před někoho dostal vlastními silami, a tak jsem jenom kroužil a pouštěl ostatní o kolo. Každou chvíli jsem ale někoho míjel, jak se vyhrabával z kačírku. Hodněkrát se mi auto povedlo rozbít o tyče umístěné v zatáčkách a díky tomu jsem se v boxu objevoval celkem často, ale ne tak často jako minule ve formuli nippon. Nakonec několik jezdců odpadlo a jak jsem pomalu najížděl ztrátu, kterou jsem na ně měl, dostal jsem se až na 12. místo. Škoda že závod netrval ještě o kolo déle, mohl jsem být o místo výš. Ale i tak mě hodně bavil, snad víc než ty předchozí, protožese nedalo předpovědět, co se bude dít v příštích okamžicích. Nakonec jsem ztratil na vítěze hrůzostrašný počet devíti kol, ale ani to nemohlo ovlivnit moji radost z toho, že jsem i tady, v Suzuce, kde se mi vůbec nedařilo, dojel a ještě jsem si polepšil. Za čtrnáct dnů mě (a i ostatní v lize) čeká další masakr na městské trati v Monaku. Gratuluju těm třem na stupních vítězů i všem, kdo v tomto závodě dovezli auto až do cíle. 

Add a comment