TvitážGůgl PlusJůtůpSave the Ring

 

 

Nějakej ten stream

Já na Twitchi :)

Každou neděli ve 20:00 závod na RGPL

by acls us

Nejnovější komentáře

Náhodnej vobrázek

klobásy.png

Odkazy

RGPL - online rFactor liga

TOPlist

   Zdravím všechny příznivce virtuálních závodů z oBrna! S Berrim sjme neodolali a prostě jsme se jako K&K Racing museli přihlásit do Endurance šampionátu, který pořádá portál Simrace. Stejně jako v RGPL, i tady se jede s vozy kategorie GT3, takže pro nás nic neznámého. Jen kvůli absenci Nissanu GT-R jsme museli přesednout někam jinam, a tak jsme tentokrát místo v autě jeli v tanku - Mercedesu SLS. Co pro nás ale bylo úplně nové bylo proměnlivé počasí, které se navíc řídilo reálnými daty - teplota vzduchu i tratě odpovídala reálu a pokud by nad okruhem zapršelo, jeli bychom na vodě i my. Docela dobrá věc, otázkou ale je, jak to pak bude vypadat, až pojedeme na konci listopadu Le Mans. Co nás tam bude čekat? Námraza? Sníh?
   Ná závod jsme se samozřejmě, jak je naším dobrým zvykem, pečlivě připravovali. Já jsem nakroužil pár kol měsíc předem a pak už jsem se nedokopal, Berri musel jako podmínku pro připuštění do závodu zajet v kvalifikaci čisté kolo do 110% vítěze... Prostě Karel a Karel, co byste taky mohli čekat. Kvalifikace se mi nakonec nepovedla, moje kolo mi sebrali za porušení pravidla bílé čáry, podle času přestupku jsem se asi nechal moc vynést na výjezdu z první zatáčky... No co, stejně bych nám startovní pozici moc nevylepšil. Berrimu se tohle stát nemohlo, jinak bychom ani nemohli odstartovat, takže se musel snažit. Nakonec nám připadlo předposlední místo před další posádkou RGPL, Martini Racingem, které se kvalifikace nějak nevyvedla.
   Start klasicky připadl na Berriho kvůli mým problémům s částmi počítače, do kterých se dá kopnout, které byly navíc posíleny minimálním nastavením grafiky na střed. Hned při prvním stintu nás Morb zjebal za vysoké teploty pneumatik a při první zastávce nás čekalo kromě úpravy tlaků čekalo i nasazení tvrdé směsi na přední nápravu. Nakonec mi lehce o zeď upravené auto předal přibližně v půlce závodu na dvanácté pozici, ale to hlavně díky tomu, že už dost posádek před námi vypadlo. Teď to bylo na mě, hlavně to neposrat, dotáhnout to až do konce a třeba si s někým i zabojovat (naivka). Trošku reálně to vypadalo s Badulou, kterého bych časem možná i dotáhnul, kdybych nedělal tolik chyb, kolik jsem dělal (těch bych možná tolik nedělal, kdyby za mnou pořád někdo nesvítil, nechápu potřebu některých individuí svítit za světla) a kdyby ho brzo nevystřídal Mirek Skalský. Pak už to bylo víceméně opravdu jen o dovezení auta do cíle. Naštěstí aspoň to naší posádce jde, i když jsme už několikrát měli namále. Lepší než desáté, poslední, místo z toho nebylo, ale na víc jsme asi ani neměli, oba jsme byli dost pomalí a dělali jsme spoustu chyb. Z toho by chtělo si vzít poučení pro příště a pořádně na sobě máknout, protože jsme ale nenapravitelní, nejspíš to neklapne.  Ale zase jsme viděli cíl a to nás může těšit, zatím jsme dojeli všechno, čeho jsme se zúčastnili. A taky jsme si odvezli krásný jeden bod za desáté místo. Díky všem, kdo se zúčastnili, díky posádce Martini Racingu a Okrojkovi za příjemnou společnost na TeamSpeaku, Morbovi navíc ještě za set,no a hlavně adminům za organizaci téhle šílenosti! Uvidíme se snad zase příště u žabožroutů, nazdar!