TvitážGůgl PlusJůtůpSave the Ring

 

 

Nějakej ten stream

Já na Twitchi :)

Každou neděli ve 20:00 závod na RGPL

by acls us

Nejnovější komentáře

Náhodnej vobrázek

419690_393937843968814_352840478078551_1442050_265954337_n.png

Odkazy

RGPL - online rFactor liga

TOPlist

   Zdravím všechny příznivce motoristického sportu, a toho virtuálního obzvlášť, zase po delší době z té krajiny za velkou louží. Minule jste si od mých tiskovek mohli odpočinout, ale nebojte, vynahradím vám to :). Sezóna se už chýlí ke konci (po dnešku nám zbývá poslední podnik v Las Vegas) a karty jsou již nejspíš rozdány, nejspíš už se nic moc nezmění. I tak jsem se ale na podnik v Poconu (doteď jsem netušil, že něco takového existuje) snažil co nejlépe připravit. No dobře, moje příprava se vrátila do normálu, neboli zase spočívala hlavně v ukecávání se k přípravě (nečekaně). Na trať jsem vyjel před závodem asi dvakrát, už aninevím, jestli to byl pátek nebo sobota, ale to bylo jen na chvíli, abych vůbec zjistil, co je to za trať a jestli se mi bude líbit (moc se nelíbila, možná proto jsme z ní utekl tak rychle). Tento "trénink" mi stačil k tomu, abych zjistil, že mi bude stačit pouze lehce upravený setup z Kalifornie. Pak jsem na trať vyjel až v neděli, nejprve odpoledne, ale to bylo zase jen na chvíli, a pak až před závodem, kde jsem se konečně dostal i k "ladění" (rozumněj zvedání přítlaku postupně až na 2 - 4). Setup jsem sice rozesílal, ale jaksi měl každý jinou vývojovou verzi podle toho, jak přišel, takže Jimmy měl tu úplně první s nižším přítlakem a Berri už měl možná tu, s kterou jsem jel i já v závodě. Pak přišel ještě Rellum, ale ten ani nevím, s čím jel. Jestli jsem si zde byl něčím opravdu jistý, byl to fakt, že se mi ani trochu nelíbí opotřebení pneumatik, které se skoro přiblížilo hodnotám ve formuli 1. Poprvé (když nepočítám úvodní závod v Kalifornii, kde se jelo celých 60 minut) jsem plánoval hned dvě zastávky v boxech, a to jsem si ani nebyl jistý, jestli příliš nesedřu gumy v soubojích a nepojedu dokonce třikrát. Rozhodně jsem také nepočítal s tím, že by se mi mohlo zadařit, trať mi už podle mapy moc nesedla, i tak jsem ale možná i díky rozdílnému nastavení jezdil celkem rychle. Vyšší přítlak se opravdu vyplatil, zatáčky měly hodně malý poloměr, naštěstí měl ovál tvar trojúhelníka, a tak nebyly až tolik utažené, i tak ale často dávaly dost zabrat a nešlo je projet na plný plyn.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Pocono

   Zdravím všechny příznivce motoristického sportu, a toho virtuálního obzvlášť, opět po dvou týdnech z Améryki. Sakra, nechci zdravit pokaždé stejně, ale nějak mi už u této nabité série dochází fantazie. Přece jenom jsem s ohledem na obrovskou účast až podezřele často na bedně, přitom tu jezdí spousta lepších borců a já bych měl být přece až někde mimo první desítku. Něco je špatně. Asi mi tato série opravdu sedí, když dokážu porážet taková kvanta lidí. Třetí pozice v šampionátu (po dnešku dokonce druhá), to už něco znamená. Dokázal jsem za sebou nechat takové borce, jako jsou Offe, Tomisumi nebo Siddhi, a spoustu dalších. Říkáte si, že tady něco smrdí? Něco se vám zdá.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Indianapolis

Nazdar chuligáni! Zase vás po týdnu zdravím z toho tamtoho... Ameriky, nebo jak se ta díra jmenuje. Konkrétně je to dnes ze země Rangera Walkera, z Texasu, kde se mi v přechozích letech nijak moc nedařilo. No vlastně vůbec. Doufal jsem, že to dneska zlomím, ovšem moc jsem tomu zase nevěřil. Spíš jsem byl přesvědčený, že jsem si v předchozích závodech štěstí vybral na dlouho dopředu. Přece jen dvě třetí místa, dvě Pole Position, jedno vítězství a celková druhá pozice v šampionátu jezdců, k tomu ještě před Jimmym, to je úspěch, jaký se u mě moc často nevidí... Vlastně spíš vůbec. Toto je poprvé, co se mi tak daří, až tomu ani nemůžu uvěřit, i když je pravda, že do IndyCar jsem si dost věřil a i pár dalších lidí mě očekávalo vysoko. Největší extrém je nějaký Udri (znáte ho někdo?), od kterého dostávám zjebáka pokaždé, když nevyhraju. Občas mi s tím už lehce leze na nervy :).

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Texas

Po třech týdnech vás z Ameriky zdraví... No kdo asi? Zase já... Vsadím se, že většina z této tiskovky přečetla maximálně nadpis a na zbytek hodila bobek, komu by se to taky chtělo číst? To už jsem holt já, neumím to napsat stručně, pořád to jsou romány... Tak mě za to prosím nebijte :). Takže jestli to někomu vadí, tak se za to omouvám, ale lepší to nebude.

   Abych řekl pravdu, už minulá Pole Position a dvě bronzová umístění pro mě znamenala obrovský úspěch a nepočítal jsem s tím, že bych to mohl ještě vylepšit. Vždyť už teď jsem na tom byl o mnoho lépe, než před dvěma lety. To ovšem neznamená, že jsem nechtěl. Naopak jsem do Chicaga dorazil pevně rozhodnutý, že právě tady a dnes se to stane – poprvé zvítězím. Možná se smějete, možná si ťukáte na čelo a možná si myslíte, že si vymýšlím, ale opravdu to tak bylo. Vítězství jsem prostě chtěl a chtěl jsem ho právě teď.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Chicago

Zdravím všechny příznivce motorsportu z ú es á, malého nezajímavého kousku země za velkou louží, země, kterou opravdu jinak moc nemusím. Teď jsem se ale za oceán těšil, tento výlet sliboval opravdu úžasný zážitek. Z osobních důvodů jsem vůbec neměl chuť tuto tiskovku psát (popravdě jsem neměl chuť do ničeho) a navíc se mi do toho připletly i technické problémy (technika je svině, zazlobí pokaždé v tu nejhrší chvíli), ale nakonec tady pro vás pár slov mám.
Po dvou letech se nám vrátila skvělá, úžasná, výborná, zábavná, napínavá, vzrušující... No dobře, nebudu to s tou chválou zase tak přehánět, i když si ji zaslouží - série IndyCar, trošku rychlejší americké formule, které opět jedeme pouze na těch oválnějších tratích, což mi nesmírně vyhovuje. Ovály (ty normální, nepočítám kratičké rovinky propojené zatáčkami, pro které by se hodilo spíše pojemnování vlásenky) mi prostě sedí, ohromně mě baví a dokážu se skvěle připravit i po technické stránce - ne nadarmo jezdí s mým nastavením snad více než půlka pole.

Add a comment

Číst dál: IndyCar Series RGPL 2013 - Daytona